padamu PENILAI HATI aku C.I.N.T.A. DIA

padamu PENILAI HATI aku C.I.N.T.A. DIA

Monday, November 14, 2011

Eleven Eleven Twenty Eleven

11.11.2011
Alhamdulillah, tepat pukul 8.00 malam hari jumaat sesi perbincangan antara mr.owl dan family bermula dengan baik dan lancar.
Mereka menerima mr.owl dan merestui hubungan kami. *melompat keriangan*
Kini, aku menunggu untuk dirisik oleh keluarga mr.owl insyaAllah pada December ini.

Cincin
nak dirisik kena lah ade sebentuk cincin belah rotan sebagai tanda aku telah ada yang punya. Misi mencari cincin!! Kena tunggu mr.owl cuti or off day lah kot kan baru boleh pegi beli...hai en mr.owl jangan lah busy sangat sampai nak beli cincin pun tak ada masa nanti bila sampai hari merisik mak awak sarungkan saya dengan cincin tali je tau...sob sob


Hati
Gelora hati hanya tuhan yang tahu ;p
Bila family dah kenal mr.owl dan aku pula akan dirisik keadan menjadi sedikit tegang. aku faham semua nk buat yang terbaik untuk aku, sebab setiap peringkat yg aku akan lalui ini hanya akan berlaku sekali seumur hidupku insyaAllah.
Aku sentiasa berdoa agar semua nya akan berjalan dengan baik dan semua disekeliling aku gembira agar aku lebih bahagia.








No comments: