padamu PENILAI HATI aku C.I.N.T.A. DIA

padamu PENILAI HATI aku C.I.N.T.A. DIA

Monday, September 20, 2010

CONSPIRACY!!!!

YA Allah...Kau berilah aku kekuatan...aku bermohon padaMu....

jujur nye...aku sangat lah tidak suke bekerja di sini...bukan bidang kerja aku...bukan kerja yg aku inginkan..tapi atas sebab demi untuk menjaga hati banyak pihak aku harus jua meneruskan kerja kat cni...
asalnye dulu...mereka-mereka ini menjanjikan aku bahawa aku bisa mencari peluang pekerjaan yg lain...klu aku dapat better offer aku blah blah dr ofis nie...tapi skang ape cer..? aku dah pn dapat better offer...jawatan yg agak membanggakan..!!! tapi kenapa mesti tak boleh jgak...???? mane pergi sume janji2????terlalu byk alasan kan!!!!
kenapa????

2 comments:

Hang Dhamin said...

berenti je lah...ape masalah ko nie? haish!tegas skit!

Najihah ZR said...

senang je ko ckp....mane bleh sesuke hati aku nk berhenti...mak n ayah aku berkuasa penuh kat aku..aku x bleh wat keputusan...nant mereka itu akan kate aku anak kuang ajar....huhuhu