padamu PENILAI HATI aku C.I.N.T.A. DIA

padamu PENILAI HATI aku C.I.N.T.A. DIA

Monday, September 27, 2010

"KESIMPULAN HIDUP DI BULAN SEPTEMBER"

Hari berganti hari, bulan berganti bulan....sedar2 sudah pun
sampai ke penghujung SEPTEMBER. Begitu cepat skali masa berlalu.
Terlalu byk moment yg harus dikenang sepanjang SEPTEMBER kali ini.
Alhamdulillah..aku dapat berhari raya dengan hati yang sedikit tenang.
Kau berikan aku sedikit KEGEMBIRAAN. Walaupun hanya untuk seketika...
memadailah untuk aku kenang.
Pertengahan SEPTEMBER aku lalui dgn linangan air mata..berhari2
meratapi kesedihan apabila ape yg aku inginkan & harapkan dalam hidup
berlalu pergi begitu saja. Tidak langsung mereka memberi aku walau
selumit peluang unuk aku cuba merubah keadaan kepadayg lebih baik.
Ianya AKU. Untuk AKU. Hanya AKU. Mengapa terlalu sukar untuk aku
berdiri di atas kaki sendiri bila mereka-mereka ini terlalu asyik
membuat segala perhitungan & keputusan hidup aku. Aku harus pasrah
jika itu yang Kau takdirkan buat aku. Apakan daya aku untuk merubah
segalanya.
Akhirnya aku sampai ke penghujung September. Tak sabar rasa
nye menanti OKTOBER agar SEPTEMBER segera berlalu pergi.

2 comments:

ceksumolek's said...

pejam celik.. pejam celik jer kan? masa dah berlalu pergi..

Najihah ZR said...

a'ah ....terlalu cepat masa berlalu pergi...huhuhu