padamu PENILAI HATI aku C.I.N.T.A. DIA

padamu PENILAI HATI aku C.I.N.T.A. DIA

Wednesday, August 11, 2010

Ramadhan kali ini.....

semalam dah start pose...tahun nie aku berpuase di kl tiada lagi riang ria berpuase bersama my good frenz @ my sis....kesedihan yg amat sgt...terlalu sukar untuk adapt suasana baru...hanya dalam sekelip mata segala nye berubah...hanya kerana mulut2 org yg tidak memikir akan akibat serta kesan akan diterima oleh magsa iaitu aku...hubungan percintaan antara aku dan insan yg memang aku x pernah ambil peduli atau kenal telah menjadi isu yg begitu besar sekali..aku lah mangsa keadaan..mengapa begini???

hendak aku jeritkan pada satu dunia yg aku tidak ade ape2 perhubungan dgn org dimaksudkan...mengapa masih ade yg tidak mahu mempercayainya...mengapa tidak mahu mendengar penjelasan dua2 pihak? kenapa tidak mahu bersemuka???

Terlalu sukar rasenye nk lalui ramadhan kali ini tanpa sekelumit kebahagian..mungkin luaran akan terpancar senyuman akan tetapi hakikat nye adalah senyuman itu tidak akan melambang kan walau sedikit kebahagian kerna yg tinggal hanyalah kepedihan hati yg akan kekal selamanya....

Ketahuilah wahai sekalian bahawa hati ini terlalu sakit dgn keputusan tanpa mengambil kira perasaan aku..hendak membantah tidak mampu kerana tidak ada sebarang pilihan yg diberi...aku mengharapkan sesuatu yg terbaik di sebalik semua ini walaupn aku merana selamanye...

YaAllah Kau berilah aku kekuatan untuk menempuh semua ini..padaMu aku berserah...

No comments: