padamu PENILAI HATI aku C.I.N.T.A. DIA

padamu PENILAI HATI aku C.I.N.T.A. DIA

Tuesday, August 24, 2010

Titisan kembali bergenang….

Aku keliru…ketika ini aku terlalu keliru…kenapa setiap saat,minit,jam,hari,minggu,bulan dan yg sewaktunye berubah2…adakah kerana aku senyap…kerana aku hanya memberontak dalam hati…memberontak dgn kata2…seolah2 aku tidak punya kuasa untuk berkata2 apatah lagi untuk membuat sebarang keputusan…

Setiap malam,tidurku kerap ditemani linangan air mata yg entah bila kan surut..bukan aku tidak cuba untuk melupakan segala keperitan hati ini..tetapi semakin cube dilupakan semakin kuat menghantui perasaan aku…hati yg sakit rupanye terlalu sukar untuk diubati kerana putaran masa hanya akan menambah derita hati..

Bagaimana agaknye aku nk lalui hari2 yg mendatang jika semangat yg ade hanyelah tinggal sisa..yg bile2 masa sahaje akan lenyap ditiup sang bayu…kapankah ini semua bakal berakhir….????

No comments: