padamu PENILAI HATI aku C.I.N.T.A. DIA

padamu PENILAI HATI aku C.I.N.T.A. DIA

Thursday, August 12, 2010

siapakah kamu...???

Hari nie hari Jumaat,pagi yg mendung serta suasana pagi yg agak suram.Seperti hari-hari yg lain,aku menuju ke tempat kerja dgn menaiki transit aliran ringan.Tempat yg dituju sudah hampir tiba.Pinu dibuka aku terus meluru keluar dan tanpa aku sedari aku telah terlanggar seseorg dgn tidak sengaja hingga kan newspaper nye terjatuh.Aduhai malunye..!!

Tanpa sempat aku memohon maaf,yg dilanggar terus berlalu pergi.Mungkin marahkan aku kerna telah merosakkan mood pagi jumaat dia kot.Dari gayanye mmg seorang yg PERFECTO.Boleh buat setiap wanita jatuh cinta.hahahahah...harap2 waktu balik ptg nanti lah terserempak...x sanggup aku..MALU GILA!!!!

4 comments:

Aida Zahrol said...

perghh...tak menahan jupe balak hensem kat LRT! gila bestttt...

tp dulu pun gua mcm ada gak inspirasi pegi keje hari2. hak3...adekah orang yg sama? :P

Najihah ZR said...

adekah org yg same??
huh..sombong gile!!!

Aida Zahrol said...

tp kalo org sama mesti la mcm dah tua sikit kot? heheh~

Najihah ZR said...

tua??
oh no no no.....
lain!!